آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
روغن بی بوی گاوی-pic1

روغن بی بوی گاوی

شحم بی بوی گاوی


فروش ویژه محصولات تا 15 اردیبهشت با10%تخفیف استثنائی و بی نظیر

قابل توجه عطاران و عمده فروش ها و پخش کنندگان محصولات غذایی سالم و مصرف کنندگانی هم که مصرف بالایی دارند یا میخواهند مواد غذایی چند مدت را یکجا یا به صورت خانوادگی و گروهی تهیه نمایند، میتوانند از این فرصت فروش ویژه استفاده کنند.
از تفاوت های شحم ما با دیگران:
1.انچه در روایات امده از شحم)چربی قلوه گاه وچربی شکمی )نام برده نه شحله متاسفانه برخی از همکاران برای زیبا کردن و مشتری پسند کردن به ان شحله اضافه میکنند. که دروغ است خاصیت درمانی شحم را ندارد.
2.شحم باید انقدر جوشانده شود تا تمام اب ان بخار شود, مثلا برای پخت 200 کیلو شحم با احتساب تومورگیری, پاکسازی خون ,شستشو, اب کردن و بی بو کردن ... با امکانات کامل حدود14 ساعت طول میکشد.
3. میتوان با افزودن موادی به شحم هم به ان عطر خوشی داد هم طبع انرا گرم تر کرد.ترکیبات ما از 10ها ماده گیاهی است که هم منحصر به فرده هن توسط متخصصین طب سنتی جمع آوری شده و مدتها روی انها کار شده است.
4.پخت توسط یک کادر مجرب در اشپزی و طب سنتی میباشند
تذکر: ارسال رایگان تا باربری موجود می باشد فقط از انجایی که تولید روزانه حدود 400 کیلو و مشتری ها زیادند لطفا از چند روز قبل با شماره 09114439950 تماس حاصل فرمایید تا در زمان مناسب به دست شما برسد.


آگهی دهنده: peyman
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - تولید مواد غذایی در قم
قیمت: 7000
به روز شده در:۱۳۹۶/۱/۲۵
بازدید: 684 بار
ایمیل: