آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»تولید مواد غذایی»دستگاه فرچیپس سیب زمینی
دستگاه فرچیپس سیب زمینی-pic1

دستگاه فرچیپس سیب زمینی

بازرگانی صابر واردات ماشین الات صنایع غذایی و صنعتی از چین

فیلم دستگاهها را در کانال تلگرامی بازرگانی صابر میتونید ببینید

دستگاه فر پیچ سیب زمینی و چیپس ساز و سالاد ساز
دستگاهی جهت اشتغال و ایجاد درامد و شغل سرپایی

دستگاه فر چیپس سیب زمینی دستی فقط و فقط ۱۰۰ هزار تومان

جنس دستگاه تمام استیل میباشد و زنگ نمیزند و بهداشتی است و شستشوی ان اسان است

این دستگاه میتونه لذیذترین چیپس سیب زمینی رو برای شما درست کنه علاوه بر سیب زمینی میتونه هویچ توپ خیار کوجه و غیره رو برای شما بصورت حلقه ای برش بده و یک سالاد زیبا و خوشمزه واسه شما درست کنه

و یا میتونه بعنوان یک شغل سرپایی کنار خیابان و یا پارک و یا جاهای دیگه برای شما باشد

قابل توجه رستوران ها ، کافی شاپ ها ، فست فود فروشی ها ، مراکز تجاری و تمامی کسانی که با سرمایه اندک به ‏دنبال سود زیاد هستند‎.
محصول‎ ‎جدیدی به نام دستگاه برش فنری سیب زمینی که با نام های مختلفی از جمله :‏‎ هات چیپس‏‎ , ‎چیپس پیچ‎ ‎ ، ‎ ‎فر چیپس ، اسپیرال چیپس و‏‎......... نامیده‎ ‎می شود و به صورت پرک یا ورقه ای نمی باشد که با توجه به اینکه فروش و سود‎ ‎بسیار خوبی در فروش دارد ‏در نوع خود از طرفداران زیادی نیز برخوردار است‎. ‎لذا در این میان مغازه ها و مراکزی مانند : کافی شاپ ها ، ‏رستورانها ، فست‎ ‎فود فروشی ها و کلیه فعالان در عرصه مواد غذایی نیز از این فرصت ها به‎ ‎خوبی استفاده کرده و با ‏استفاده از فضای اندکی در جلوی مغازه یا مرکز خود‎ ‎توانسته اند سود اوری بسیار خوبی برای خود داشته باشند. ‏بنابراین شما نیز‎ ‎میتوانید یکی از این افراد باشید و با خرید یک دستگاه برش فنری سیب زمینی محصولی بسیار خوشمزه ولذیذ و کاملاً‎ بهداشتی به مشتری ارائه نمایید. کار با دستگاه بسیار اسان بوده وبا اموزشی‎ ‎که از طرف ما به خریدار داده می شود و در فیلم هم مشخص است ‏به راحتی می توانید با دستگاه کار‎ ‎کنید . بدون نیاز به برق و لذا با توجه‎ ‎به اینکه ثابت شده اغلب مردم همیشه به چیزهای نو و جدید ‏گرایش داشته اند‎ ‎پس همیشه افرادی موفق ترند که در ارائه این خدمات به مشتری پیش قدم باشند‎ ‎و شما می ‏توانید یکی از همین افراد باشید.

این دستگاه فوق العاده برای برش دقیق سیب زمینی به صورت فنری(چیپس فنری-هات چیپس فر چیپس-بامبو چیپس-اسپیرال چیپس-چیپس پیچ-چیپس مریخی-چیپس جدید-چیپس داغ-ترنادو چیپس) با این دستگاه به راحتی می توانید در هر دقیقه 3 سیب زمینی را برش دهید تا محصولی زیبا و جذاب داشته باشید. میتوان این محصول را با 14 نوع ادویه با کیفیت عالی تولید و به فروش برسانید.(سرکه نمکی – سرکه نمکی پرتقالی-مکزیکی-کالباس-پنیر-تند-کچاپ-پاپر یکا-پیازوجعفری-ماست و موسیر-پیتزا-باربیکیو-لیمویی-استیک)
متخصصان ما با توجه به سود بالای تولید تنقلات و محصولات خوراکی- تفریحی اقدام به تولید دستگاه اتوماتیک برش فنری سیب زمینی نموده است. در این محصول از سیب زمینی پوست دار که منبع غذایی بسیار مفید و انرژی زاست و حاوی پروتئین, کربوهیدراتها, ویتامینهای ب کمپلکس و ث و همچنین مواد معدنی فراوانی است استفاده میشود. پوست سیب زمینی دارای مواد انتی اکسیدان است که قادر به خنثی نمودن عملکرد رادیکالهای ازاد مخرب در بسیاری از بیماری هاست و از این رو میتواند روند پیر شدن را کند نماید. چیپس فنری تهیه شده از سیب زمینی مرغوب و تازه می باشد که پس از انجام عملیات پخت با انتخاب بیش از14 طعم مختلف از سوی مشتری, قابل مصرف است .

مقدار سود!
این دستگاه قابلیت برش سیب زمینی به صورت فنری را داراست. سود ناشی از فروش یک چیپس فنری چیزی در حدود 400 درصد است. فرض کنید برای هر چیپس فنری چوب بکار رفته در حدود 50 تومان, سیب زمینی استفاده شده 50 تومان, ادویه استفاده 25 تومان, روغن و سوخت مصرف شده 75 تومان هزینه داشته باشد. قیمت هر چیپس فنری سرخ شده قابل فروش نیز 1000 تومان باشد. با یک حساب ساده مشخص میشود که سود فروش هر چیپس فنری در حدود 400 درصد است. بدین ترتیب در حداقل زمان ممکن, نه تنها سرمایه گذاری صورت گرفته باز میگردد بلکه فرد میتواند به سود قابل توجهی نیز دست یابد.
نامهای محصول دستگاه برش فنری سیب زمینی عبارتند از: چیپس فنری ، فرچیپس ، تورنادو چیپس ، اسپیرال چیپس ، هات چیپس ، چیپس پیچ ، چیپس رشته ای ، سیخ چیپس ، چیپس چوبی و...
مزایای دستگاه برش فنری سیب زمینی
1- تولید 3 عدد چیپس فنری در دقیقه
2- طراحی دستگاه بر مبنای مهندسی فروش
3- تنوع محصول
4- قیمت فوق العاده مناسب



ارسال به تمام نقاط ایران

ادرس دفتر مرگزی خوی میدان امام حسین ع اول تخته پل دفتر بازرگانی صابر
09148006004
04436364007

ادرس کانال تلگرام
@saberyyy


آگهی دهنده: Saber_kj
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تولید مواد غذایی در تهران
قیمت: 100,000
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۸
بازدید: 1095 بار
ایمیل: