آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
شیرخشک-pic1

شیرخشک

شیر خشک

شیرخشک از همان شیر مایع تهیه می‌شود با این تفاوت که حرارت دیده، رطوبت آن تبخیر و محصول تغلیظ می‌شود و در خشک‌ کن‌ها که انواع مختلف دارند، پودری می‌شود. شیرخشک یکی از ترکیباتی است که به ماست، شیرهای بازسازی شده، برخی انواع پنیر، بستنی، برخی شیرینی‌ها مثل کیک و کلوچه و بیسکوئیت، انواع شکلات‌، سوسیس و کالباس، اسنک، پفک و غذای کودک اضافه می‌شود و اگر کیفیت و روش خشک‌کردن شیر مناسب باشد، محصول ارزش تغذیه‌ای مطلوبی دارد.

هدف از تولید پودر شیر آن است که قابلیت ماندگاری بیشتری دارد، ضمن آن‌که با افزودن آن به محصولات مختلف لبنی و غیر لبنی می‌توان طعم و قوام محصول را بهتر کرد و حتی باعث افزایش ارزش تغذیه‌ای محصول شد.

شیرخشک بدون چربی کاربردهای مختلفی در صنایع غذایی دارد، از جمله در نان‌ پزی جهت افزایش حجم نان و بهبود قابلیت جذب آب استفاده می‌‌شود. در این مورد خمیر نان زمان بیشتری حالت تازگی خود را حفظ می‌‌کند. در صنایع شیرینی‌پزی به جهت تردی شیرینی، به خمیر شیرخشک اضافه می‌‌کنند. در صنایع شکلات‌سازی، تولید سوسیس و کالباس، تولید غذای کودک، غذای دام و تولید بستنی و انواع لبنیات از شیر خشک استفاده می‌‌شود


آگهی دهنده: بازرگانی پیوندی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - تولید مواد غذایی در مشهد
آدرس: احمدابابد
قیمت: 1
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۱۹
بازدید: 665 بار
ایمیل: