آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»تولید مواد غذایی»فروش دانه کلزا شسته شده مخصوص روغنگیری
فروش دانه کلزا شسته شده مخصوص روغنگیری-pic1

فروش دانه کلزا شسته شده مخصوص روغنگیری

روغن کلزا فاقد کلسترول بوده و در بین روغن های گیاهی حاوی کمترین اسید های چرب اشباع است ، اسیدهای چرب اشباع که به خصوص در ترکیب چربی های جامد وجود دارند ، عامل پدید آورنده "بیماری های قلبی-عروقی" هستند .
این روغن حاوی اسید های چرب غیر اشباع است که نتایج تحقیقات علمی ارتباط آن ها را با "کاهش کلسترول خون" نشان داده است همچنین منبع سرشاری از ویتامین E است که با داشتن خاصیت "آنتی اکسیدانی" موجب کاهش بیماری قلبی ، سرطان و سلامت بخشی بدن میشود .
اسید های چرب ضروری گروهی از اسید های چرب هستند که بدن انسان قادر به تولید آن ها نیست لذا ضروری است که آن ها را از غذا تامین کند ، روغن کلزا سرشار از تمامی اسید های چرب ضروری یعنی اُمگا ٣ ، اُمگا ٦ و اُمگا ٩ ( تا حدی در بدن تولید میشود )میباشد .
١- اُمگا ٣ : که در جدول همان اسید آلفا لینولنیک است ( ٨/٠٣ درصد ) که از بدن در مقابل حملات قلبی حفاظت کرده و موجب "کاهش کلسترول بد" در بدن میشود .
٢- اُمگا ٦ : که در جدول با نام اسید لینولئیک مشخص شده ( ٢٠/٠١ درصد ) که برای مغز بسیار مفید است ، در رشد و تکامل تاثیر بسزایی دارد و باعث محافظت از قلب ، رگ ها ، سیستم دفاعی و عصبی بدن میشود .
٣- اُمگا ٩ : که در جدول با نام اسید اولئیک مشخص شده که بیشترین درصد اسید های چرب این نمونه روغن را به خود اختصاص داده است ( ٦١/٧٢ درصد ) که از خواص آن میتوان به کاهش فشار خون و کلسترول ، کاهش خطر سکته قلبی و گرفتگی عروق ، جلوگیری از پیری زودرس ،جلوگیری از رشد سلول های سرطانی و حفظ سلامتی پوست و مو اشاره کرد .
کمبود هر یک از این گروه میتواند عوارض جدی برای بدن داشته باشد و موجب بیماری ها و عوارضی مانند سکته قلبی ، سرطان ، مقاومت به انسولین ، پیری زود رس ، چاقی ، آرتروز و آلزایمر شود .
مهمترین ویژگی روغن کلزا در کنار خواص اشاره شده ، " آستانه تحمل بالای این روغن در برابر حرارت " است که این ویژگی باعث شده تا این روغن ، روغنی بسیار مناسب برای استفاده روزمره ی پخت و پز و به ویژه سرخ کردن ( به علت تحمل بالا در برابر حرارت ) باشد .


آگهی دهنده: علیرضا وفائی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تولید مواد غذایی در تهران
آدرس: تهران مولوی
به روز شده در:۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بازدید: 346 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.